24 ian. 2011

Diminetile de luni

Cine nu uraste diminetile de luni? In fiecare dimineata de luni ,cand alarma suna la ora 6.00, ma intreb de ce . Cu greu imi dau seama ca, de fapt, week-end-ul a trecut si incepe o noua saptamana. Din tot ritualul diminetilor mele ,singurul moment dulce, pe care il ador , este prima tigare pe care o savurez alaturi de o cafea fierbinte. Pentru mine prima tigare are cu totul si cu totul alt gust, are o anumita savoare pe care in restul zilei si-o pierde , de parca as avea un pachet special din care iau in fiecare dimineata cate o tigare.
Si pentru ca nu ajunge ca e luni dimineata , afara mai avem si "norocul" sa ninga. Frumos ,de altfel ,cand te poti bucura de acest moment , dar dupa cum toata lumea stie in Bucuresti cand ninge sau ploua tot traficul o ia razna. Autobuzele vin din ora in ora, zeci de claxoane se aud la intersectii si parca toata lumea s-a trezit cu fata la cearceaf.
Eu pot sa zic ca am norocul ca merg cu metroul, dar si aici nu prea ai liniste daca te nimeresti langa doua doamne care incep sa-si povesteasca ce-au facut in week-end. Si fara sa vrei auzi cum nepoata uneia s-a incurcat cu un tip dubios care o mananca de bani sau ca cealalta a fost in vizita la fiul ei si a gasit chiuveta plina de vase murdare..........vai!!!....ce ingrozitor...vase murdare ...ih.
Imi caut repede castile in geanta si pe muzica lui Mark Antony ma imbarbatez cu gandul ca maine e marti si iau salariu.
Din suflet va doresc o saptamana usoara, plina de satisfactii si de bucurii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu