25 ian. 2011

Peripetiile diminetilor mele

Ca in fiecare dimineata ma trezesc la ora 6.00. In timp ce stateam linistita in bucatarie si-mi savuram cafeaua, il aud pe cel mic strigandu-ma. Nici nu apuc sa ma ridic bine de pe scaun ca apare in pragul usii cu ochi plini de lacrimi : "mami....cu tine...pe perna mami.."Degeaba am incercat eu sa-i explic ca mami trebuie sa plece la serviciu, sa lucreze , ca el o tot tinea pe-a lui "mami...cu tine pe perna". In gand l-am aprobat , si parca tare as fi vrut sa-i fac pe plac , dar mami trebuie sa lucreze . L-am pacalit repede cu un biberon de lapte si un desen animat , mi-am luat geanta si haina din cuier si am zbughit-o pe usa .
La metrou, in timp ce ma indreptam spre celalalt capat al statiei trec pe langa un cuplu care se certa. Sincer , nu am auzit ce aveau de impartit, eu ma intrebam cine ar putea avea chef de cearta asa de dimineata, cand tot poporul se grabeste spre serviciu. Nici nu-i depasesc bine ca din senin aud ....trosc. Ma intorc , si-mi dau seama ca zgomotul auzit era o palma lipita pe obrazul tipei. Pentru cateva secunde am intepenit, nu stiam ce sa fac , toata lumea trecea nepasatoare. Tipul , observand ca, probabil ma holbam la ei , mi-a tras o privire , prin care parca ma atentiona sa nu cumva sa intervin. Mi-am reluat drumul ,gandindu-ma ca daca as fi fost barbat l-as fi calcat in picioare. Nu suport violenta domestica si in acelas timp nu inteleg cum unele femei se complac unor asemenea situatii. De ce le permiteti? De ce mai stati cu ei? De ce nu ripostati? Dupa cum spunea o buna colega de-a mea, i-as pune soricioaica in cafea, l-as astepta sa adoarma si l-as casapi cu parul. Dupa mine acesti barbati sunt niste lasi , care nu au puterea de a trece peste greutati si se razbuna facand sa sufere o persoana mai slaba decat ei.
Dupa ce mi-a trecut socul si mi-am revenit , mi-am adus aminte de un filmulet pe care l-am vazut pe youtobe, si la care rad in hohote de fiecare data cand il revad . Chiar daca probabil il stiti , eu vi-l impartasesc mai jos :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu